Heej!!!

Hej alla bloggläsare!!!

Idag så gick jag som vanligt till skolan!!! :( Inte kul!!!

Först så firade vi pappa han fyller nämligen år idag!
-Han fick en ipod touch
-ett hammarby band 
-godis Ja tror de var de!!!!!

Ja i alla fall så gick jag till skolan:
Hade bgs sedan jaobba i eng ws. Efter det så snacka jag med Marcus och Kostick ja sen eng kp osv...
Ja det var på lunchen det hände jag vart osams med dig och jag han inte äns lösa re!!!
Ja sen var det jympa osv orkar inte säga mer.
Ja vi dansa på jympan!!!:( as tråkigt för det var ingen rolig dans!!!

Ja i alla fall så gick jag til fresören efter skolan och nu är jag brunnet!!!
Ja är nöjd ni får se i mårgon eller i ett senare blogginlägg!!!

Ja det var väll det som hände!!!

//Jenni <33

PS: säg inte till någon att jag blivit brunnet!!:D
DET SKALL VARA EN ÖVERASKNING!!!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0