heeej!

Just nu ser jag typ idol och har just gråtigt a asså ja lysna på en låt och tänkte på dig!(säger inget namn!)


Ja det är synd att det blev så här eftersom jag älskar dig och kan ge hela mitt liv åt dig men just nu är du glad och de är det viktigaste för mig!!!
Jag tror att vi måste gå skilda vägar men det är du som bestämmer!!
Kom ihåg att en stor plats i mitt hjärta väntar på att du ska komma in!!!
Så nån dag kanske våra vägar krossas och vi går hand i hand  i hand igen!!
Det hopas jag!!!
Längtar och saknar det vi hadde förut hoppas vi får det igen för det var så jävla bra älskar dig verkligen och kommer alltid att göra!!! kanske vi går skilda vägar det får du bestämma för jag lovar att ta samma plan eller väg eller vad du en tänker göra så följer jag med dig!!!

kanske vi bara behöver en pause!!!!

LOVE YOU kom ihåg det förevigt det hoppas jag du kan lova mig!! puss puss!!



Ja ni andra ja jag älskar er också så klart!!!! men det vet ni säkert!!! ;)

 love you!!!!

PS: tänk har nästan klarat mig igenom hela fredagen den 13 :s ja det har gått bra hitils!!!
peppar peppar ta i trä!!!!


love you//Jenni <333333333333333333


pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0