förlååt!!!

Jag älskar dig, hoppas du vet de!!!!
Ja mena inget mot dig jag älskar dig, jag vet ej varför men ja va på typ as dåligt humör igår!!
jag älskar dig!!

du har stötatt mig så mkt

tagit min hand

närjag höll på att falla

ner för klippan

nu har vi båda ramlat

och vi ska hjälps åt

att klätra upp igen



jag älskar dig så jävla mkt jag vill inte att vår vänskap ska vars över <3333

jag älskar dig och behöver ej nämna namnet "bråket" va fredan den 13 och vårt "bråk" va min otur//carro

Kommentarer
Postat av: sofie :)

Asså shitt, det jag skrev om "er" på min blogg var inte ens om er!!



utom 2 rader, där jag skrev unf "förlåt om jag blev lite sur, älskar er" resten var om min kompis miriam, som gjort en sak mot mig. "long story".



men lixom, varför e ni/du sura? wtf. -.-

2009-11-16 @ 16:09:22
URL: http://saon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0