förlåt!!!

för låt alla blogg läsare!!!!

jag har inte kunnat blogga på länge pågrund av skolan!!!(mkt att göra i plugget)
mkt i stallet och allt jul fixande!!!!
 
jag tänkte iallafall skriva om min dag!!!

först vaknade jag och fixa i ordning mig o så.
sedan åkte jag till skolan där jag hadde tråkigt till lunch!!
efter lunch åkte vi och såg på teater (askungen).
sen åkte jag hem va hemmea o så.
sen åkte jag och pappa till stallet där jag red shadow och pappa don habitus (mammas o pappas häst).



ha det nice alla blogg läsare måste sticka!!!<33333

Kommentarer
Postat av: sandra

varför bloggar ni alldrig?? puss <3

2010-01-11 @ 16:21:53
Postat av: sofie

Men öö, ni har ju inte bloggat på jätte länge! :'(

2010-01-15 @ 09:28:25
URL: http://saon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0